ΒΙΒΛΙΑ

Οδοντωτή μνήμη της Ευρυδίκης Νικήτα

Οδοντωτή μνήμη της ...

Στην εξαιρετική νουβέλα Οδοντωτή μνήμη της ...

«Η συζυγική ευτυχία» του Ταχάρ Μπεν Ζελλούν

«Η συζυγική ευτυχία» του ...

Από τις εκδόσεις GEMA, κυκλοφόρησε το απολαυστικό ...

Βιβλία που πρέπει να διαβάσετε πριν γίνουν ταινίες

Βιβλία που πρέπει να ...

Το 2014 προμηνύεται εξαιρετική χρονιά όσον αφορά ...

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ

Euro2day.gr
Ενημέρωση για την Οικονομία και τις Αγορές.
Ιατροnet.gr
Για την προσωπική σας Υγεία.
In2life.gr
Το lifestyle με...IQ!
Mama365.gr
Για τις νέες μαμάδες.
Starsecrets.gr
Το αστρολογικό σου περιοδικό.
Fanimeze.gr
Φάνη Μεζέ, Μεζεδοποτοπωλείον
daskaloi.gr
Για ιδιαίτερα ή ομαδικά μαθήματα.
ForexOptions.gr
Δείτε τις πιο αξιόπιστες εταιρείες forex και binary options στην Ελλάδα, και μάθετε τα πάντα για τα φόρεξ μπόνους χωρίς κατάθεση

Μέδουσα: Τα καλύτερα 2006-2007

Από τις 21 Ιουνίου έως και τις 29 Σεπτεμβρίου 2007, η Μαρία Δημητριάδη στην Αίθουσα Τέχνης «Μέδουσα», θα παρουσιάσει μια επιλογή των καλύτερων έργων που φιλοξένησε την περίοδο 2006-2007.

Στην έκθεση συμμετέχουν ο Anton, ο Μάριος Πράσινος και ο Μπάμπης Βενετόπουλος.

Ο Anton στις νέες του εικαστικές αναζητήσεις, χρησιμοποιεί την τεχνική της ασπρόμαυρης φωτογραφίας. Τοπία με δραματική υπόσταση πηγάζουν από κινηματογραφικές μνήμες. Το τελευταίο πλάνο αιωρείται σαν ανάμνηση της ιστορίας που τελειώνει...

Γυμνά σώματα δηλώνουν την έντονη διαχρονική τους παρουσία και ταυτόχρονα αποστασιοποιούνται, μεταφέροντας στον θεατή την τραγική μοίρα της εύθραυστης ανθρώπινης υπόστασης.

“Το έργο του Μάριου Πράσινου, στο σύνολό του, είναι ένα ιδιότυπο και περιορισμένο «εικαστικό αλφάβητο». Ελάχιστο χρώμα – κυριαρχία του μαύρου – αφαιρετική διάθεση, και ένα σύμπαν από σταγόνες.

Ο Πράσινος περιορίζει τις πηγές έμπνευσής του στα απολύτως απαραίτητα – τη γραμμή του ορίζοντα, τις κορυφογραμμές, τους λόφους με τους τραχείς θάμνους, τα δέντρα, και τις αναμνήσεις, εικόνες – οράματα, των αγαπημένων πατέρα και παππού.

Στο μονοπάτι της αναζήτησης της αλήθειας του περίεργου κόσμου που μας περιβάλλει, ο ζωγράφος επιλέγει τη φύση με τον αναντίρρητο μηχανισμό της: «αναγκαιότητα – γέννηση – θάνατο».

Εκεί δεν χρειάζονται περιττές φιοριτούρες. Το μάθημα είναι ένα, απλό & κατανοητό”

ARTI τεύχος 6 1991 Χρήστος Κωνσταντόπουλος

Τα έργα του Μπάμπη Βενετόπουλου, είτε πρόκειται για έργα διαδραστικά, βίντεο, εγκαταστάσεις ή κατασκευές, στο σύνολό τους, διερευνούν ζητήματα ακραίων, οριακών υπαρξιακών καταστάσεων.

Στις δημιουργίες του μέχρι σήμερα έχει επεξεργαστεί με οξυδέρκεια έννοιες, όπως αυτές του εγκλεισμού, της μεταμόρφωσης, της τραγικότητας της ύπαρξης, της συρρίκνωσης των φυσικών και πνευματικών ορίων, του ψυχολογικού καταναγκασμού του σύγχρονου ανθρώπου. 

Με εύληπτο και υπαινικτικό τρόπο, μέσα από τα έργα του, ασκεί κριτική στους μηχανισμούς άσκησης εξουσίας, στους μηχανισμούς επιβολής ψυχολογικής βίας, ψυχικών εκβιασμών και καθορισμού συμπεριφορών, είτε αυτοί προέρχονται από την κοινωνία, την οικογένεια, τη θρησκεία την πολιτική.


Ώρες λειτουργείας: Καθημερινά 11:00 – 14:00 & 18:30 – 21:30, εκτός από Σάββατο απόγευμα, Κυριακή και Δευτέρα.
Η «Μέδουσα» Αίθουσα Τέχνης θα παραμένει κλειστή τα Σάββατα από 23 Ιουνίου έως 31 Ιουλίου 2007, καθώς και όλο τον Αύγουστο.

 

Για περισσότερες πληροφορίες:
   «Μέδουσα» Αίθουσα Τέχνης
   Ξενοκράτους 7, Κολωνάκι, 10675, Αθήνα.
   Τηλ.: 210.7244552, Fax: 210.7223605
   E-Mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Δείτε επίσης:
- Το site της Αίθουσας Τέχνης «Μέδουσα»

ΠΡΟΒΕΒΛΗΜΕΝΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Αστρολογία Σήμερα
Φτηνή γραμμή αστρολογίας, προβλέψεων, μελλοντολογίας και χαρτομαντείας, με έγκυρες και άμεσες προβλέψεις χωρίς αναμονές, όλο το 24ωρο
Το Βήμα του Ασθενή: Η δική σας φωνή στην υγεία
Το forum του ιατροnet.gr, που σκοπεύει να αποτελέσει τη δική σας φωνή στην Υγεία και την περίθαλψη.
Greek Implants - Αναίμακτη Τοποθέτηση Εμφυτευμάτων
Εξειδικευμένοι στην τοποθέτηση εμφυτευμάτων με την τεχνική ελάχιστης επέμβασης (minimal invasive) που είναι σχεδόν αναίμακτη, ανώδυνη.